I kundeweb gå til Innstillinger: Klikk på fanen Bruker:

her kan du legge til flere brukere som skal ha innlogging til kravia.

*Når en ny bruker er lagt til, må du be de gjøre følgende:

Gå til Logg inn: fyll inn e-post og lag et eget passord.

NB: de får ikke tilsendt noe varsel om at de har fått tildelt en bruker fra Kravia.

Legg til bruker:

1) Fyll inn navn og e-post.

De som skal ha fullt innsynalle klienter og alle saker, settes rolle: Admin. klikk lagre.

2) Har du andre kollegaer som også vil ha innsyn i sine klienters saker, men som skal ha begrensninger: fyll inn navn og e-post. Velg rolle Bruker; klikk lagre. Du vil deretter kunne velge hvilken kreditor/klient de skal få tilgang til på; tilgangsstyring + tegnet: kan se/kan redigere:

3) Har du daglig leder, økonomiansvarlig etc som ønsker tilgang? Gå til kreditor oversikt og klikk på boksen. Klikk på "Inviter Kreditor": legg inn deres epost. De får umiddelbart tilsendt mail fra kravia om innlogging.

*Alternativt kan de selvsagt også legges til under Bruker, men velg da rolle: bruker og gi de tilgangsstyring til sitt selskap. Da må de også få beskjed om at de kan gå til kravia og må fylle inn e-post og lag et eget passord.

Fant du svaret?